Tävlingar
Har haft en väldigr händelserik helg!! Kämpade mot förkylningen, och just när jag hade packat väskorna och tänkt fara blev det värre. Trodde nästan att jag inte skulle kunna tävla alls i helgen pga en dum förkylning. Trotsade hälsan och åkte ändå till Uleåborg en halv dag efter de andra, för jag ville absolut inte missa street FM som vi har tränat till det senaste året. På söndag var det dags att inta scenen förutom en nära-att-svimma-och-spy situation efter dansen mådde jag bra. Vi slapp till final och det blev alltså att ladda upp på nytt på kvällen. I finalen gick det också bra och vi slutade på 7. plats. Hihi det kan man nog vara stolt över. Det var ju ändå Finlands största tävling med grupper från hela landet. Sen var det lite drama med spruckna byxor, fel färgs västar och brinnande hårfönar, men sånt hör till :D




Det gick bra för alla Kipinäs deltagare. Häftigt att min lärare blev Finlandsmästare! ;)