Mycket.
Har haft en riktigt stressig period nu de senaste veckorna med provvecka, studentläsning, studentprov och danslektionsplanering. Huhhu, har knapot hunnit sitta still. 
Förra helgen firade vi dessutom faffas 80årsdag, så den lediga helgen gick åt att städa och fixa mat och måla kort. En bra fest blev det iallafall och jag gjorde en jättegod cheesecake efterrätt som smakade godare än glass. (Det är jordgubbssås på kakan sedan, ser ut som en mordplats)... 


Nu har läslovet börjat och de första studentproven är över, vilket betyder att jag får koncentrera mig fullt på fysikskrivningen som är inom en månad, jaiiks. Sen borde vi få klart hiphop duon och jag borde komma igång med min solo. Och så ska jag hinna träffa vännerna som jag inte hunnit umgås med på alltför länge... :)


Jag avslutar med en lite underlig bild, för hade problem med posandet... Märkte mitt under min selfiefotografering att jag inte klarar av att ta ett foto utan att le, det blir aldrig bra då :D