Nöjd
Har långhelg i Vasa ända till onsdag och hittills har den levererat bäst! Firade pappas födelsedag och träffade släkten (läs: blev dränkt i tårta och sötsaker, varma kramar och studiepengar). Har fått välja och vraka favvomat i matbutiken utan att behöva jämföra priser. Dessutom fick jag agera kock i köket.
Höjdpunkten var lördagkväll då jag äntligen fick träffa den mest saknade Feffevännen och catcha upp med iallafall hälften av händelserna vi missat i varandras liv. (Tårta ingick också där).
 
 
 
 
Idag blev jag bortskämd med en ny, mera passande telefon till mina behov och är zuuperrrnöjd nu!
Resten av Vasavistelsen måste jag ändå fokusera på att räkna matte inför tenten. Däremellan tänker jag ändå hinna kika in på Kipinä för att dansa loss med saknade danskompisar. Låter som en väldigt lyckad vecka.
 
 
Bilder från nya lägenheten i Esbo i brist på Vasabilder... :)
(Ps. Är orolig över min krukväxt jag förpassade till Marcus omhändertagande. Har på känn att den inte kommer överleva prövningen, för killar och krukväxter är ingen bra kombo...)
#1 - Juuli

OOOOOOOOOOOOOOOOOH va snyggt du haaar de <33333 :*

Svar: oij jisses, tack så mycke, gillar de själv också :D <3333 längtar så tills ja slipper till åbo å får se er fina lägenhet irl :*
pieceofdreams.blogg.se