Veckans händelser
Denna vecka har jag hittat bättre balans med skolan, träningarna och fritiden. Har som tur inte blivit alltför sena pluggkvällar och har därför hunnit med allt möjligt nödvändigt. Min kära gamla S tvåa har gått sönder (ett under att den höll sig såhär länge!), så var och skaffade mig en ny (nyare t-fjong) tidigare i veckan. På tisdag hann jag äntligen träffa Emmi, som också har gått och blivit Helsingforsare i höst. Vi fikade, gick på stan och fick senare spontant sällskap. Kul att lära känna nytt folk! Har också sringlänkat med Julia och danstränat på Stepup.

 

Igår hade vi (gratis!!) sitz och den efterföljande efterfesten var superrolig! Ikväll kommer min syster hit och imorgon kväll ordnas är det årets största sitzfest för förstaårsstuderanden! Låter ganska awesome i mina öron. 
#1 - ireeene

oj nej ha s2an gått sönder!! den va ju legendarisk x) VAD skaffa du ist? :))

Svar: joo, r.i.p :'(( egentligen lever den ännu men går int att ringa till, bara ja som kan ringa från den... köpt en sony, men kan hända mamma köper den av mej å ja köper nån ännu lite bättre xD
pieceofdreams.blogg.se