Hola Españja
Hittade resebilder från sommarens höjdpunkt och tänkte att det är synd att låta dem damma på hårdskivan, så varför inte visa några här? 
 
Frukost första dagen i Barcelona och förväntningarna på resan var skyhöga, jag menar det fanns ju palmer utanför fönstret, så what's not to like!?
Misslyckad hoppbild blev lyckad skrattbild :)
 
 
 
Svalkade oss med frozen yoghurt minst två gånger per dag. Här med pistagesås, mums.
 
Oändligt många smoothien fick jag också i mig. Här en mintkokos i Barcelonas saluhall.

 
 
 
Underhöll andra resenärer när vi skulle ta denhär bilden. Tror jag fotobombade minst 57 turistbilder.
 
 
På favvorestaurangen väntandes på favvomaten med utsikt över stranden.
 
Spansk omelett frukost (och smoothie såklart) i Barcelonas centrum.
 
 
Cykeläventyret var det skojigaste på resan. Höll på att krocka i var tredje förbibasserande.
Lekte strandkrabba sista dagen i Blanes och sträckte ryggen i mina akrobatiska försök.
 
Blev så förtjust i fina Blanes, kommer definitivt resa dit igen.
 
#1 - irreee

ser supäärhärligt ut *emoji med hjärtögon*