Glitterregn
Det har hänt så mycket sen förra inlägget att jag omöjligen kan börja skriva om allt, men en minnesvärd händelse var discodance FM. Fastän jag dansat och lärt ut discodance i flera år har jag aldrig tävlat i grenen, varför dessa tävlingar var extra spännande. Genomtäckt i glitter, brunutansol och med 5 cm lösögonfransar spenderade jag lördagen i tävlingshallen med min härliga grupp. "Wow!"-ade mycket åt alla duktiga dansare och koreografier och var jättenöjd över min egen insats också. Fylld av inspiration och lycka lämnade jag glittriga fotspår efter mig över Åbo, vilka slutade hos Juli och Tony i deras fina lägenhet (påriktit den finaste jag sett!) och jag blev så uppassad att jag kände mig som en gyllene prinsessa. Mera såna helger, tack!
 
 
 
 
Hela muodostelmagruppen och vår koreograf! (Dom observanta kan märka att våra kläder ändrades på bilderna, det hörde till vår koreorafi och dess tema att dra ner toppen till en klänning)
#1 - Juuli

OOH så fina ni va <3 och de va superkul att du kom, alltid välkommen åter! (Liiite försenad kommentar men hehe)

Svar: JEE kommer så gärna så! PUSS :*
pieceofdreams.blogg.se