Berg- och dalbana

Denhär veckan har jag varit extra aktiv med allt icke-skolrelaterat. Började veckan måndagsfint med middag på restaurang med Iida, som var på besök i Hfors. Åkte efteråt på två lyckade danslektioner, då jag för första gången på dem kände att jag faktiskt kunde något. På tisdag efter gymmet blev det ca världens mysigaste reunion med Alex och Becca. Ljuskarnevalen på Borgbacken, varm kakao och nostalgiska sockervaddsdofter, need I say more?!

På onsdag var det min och Elins dansdag, så härligt att kunna dansa med henne här i huvudstaden. Är så lycklig att vi lyckades hitta stans bästa hiphoptimme, verkligen värt 18€!

I torsdags övertalade Julia mej att åka till Borgbacken med henne pånytt. Emil och Jami joinade spontant när de hörde att vi hade matplaner också. Vi cruisade squadgoals-igt till friends&burgers för himmelska hamppare och fick sällskap ännu av Ingrid. Resten av kvällen skulle vi åka i ett par chilliga åkattraktioner, men det eskalerade fort i dedär vilda gänget när alla plötsligt hade vip-armband och jag blev lurad med i de allra läskigaste åken. Åkte mitt livs första fritt fall efter tusen "Anna kom nu"! Den adrenalinkicken lever jag länge på! (2 nätter har gått utan att jag kunnat sova lugnt)

Det håller på att bli ett jättelångt inlägg, men så går det när man hinner göra mycket under veckan. På fredag kväll åkte jag med Jami och Emil på gratis bio som studentkåren ordnade för alla tutorer. (Cafe society, rekommenderar inte). Dock fick vi gratis snacks i mängder och massor, eftersom ordnarna hade uppskattat fler besökare än vad det kom, så kvällen var ju jättelyckad iallafall.

#1 - alex

Haha! ''rekommenderar inte'' är antagligen det första negativa du skrivit i denna blogg :*

Svar: Hahahaha nu när du påpekar de så kanske joo xD xD
pieceofdreams.blogg.se