Yo Yo
Har haft helt MEGA mycket skolsaker på gång de senaste veckorna, så har väl ca 3 dagar hunnit göra något mer socialt. Sen var jag en sväng i Vasa förra helgen och dansade loss, skön avkoppling från skolarbete. Var superroligt att märka att min kondis orkade igenom alla tunga dansträningar utan att svika, fastän vi också hade längre koreografidelar denhär gången! Sån träningsmotivation nu!
 
En fin kväll på isen med Janina och Julia
 
Man blir som man umgås och vi umgås tydligen för mycket med Julia. Vi fick många kommentarer om twinnandet påvägen till skolan. 
 
Bakade en vegansk chokladkaka till Minttu som fyllde år. Så roligt att överraska vänner och hon blev såå glad när hon fick den levererat till hemdörren med en videohälsning vid midnatt. 
 
 
Har haft lite för lite tid för sömn de senaste veckorna så har blivit en hel del kaffe för en ickekaffeNanna. Som tur har vi en kaffekokare i köket nuförtiden. 
 
Haha ikväll efter en att ha suttit heeeela dagen med sommarjobbsansökningar skulle jag belöna mej genom att fara till gymmet och bli av med den extra energin. Hade riktigt myror i brallan och var så taggad att köra ett svimma-av-trötthet-pass, så mina ben bokstavligen sprang resten av mej till gymmet. Nå när jag väl kom fram skulle det undantagsvis stänga om 5 minuter?!?! Blev nog en lessen och besviken Nanna. Inte alls okej att göra såna drastiska förändringar utan att meddela mej skilt om det. Åh. Fick springa av mig upp och ner för backen och avsluta med träningspass i vardagsrummet istället. Bra med stor lägenhet ju. 
 
Vad jag gör på läspauserna. Eller egentligen det jag gör när jag borde läsa! Måste stretcha mer nu så att mina spagathopp blir smidigare också i snabb tempo.
 
Ser mycket fram emot att få träffa Alex imorgon, så att jag får skratta av mig och ladda kompisbatterierna för en fullspäckad skolvecka igen...