De rullar på

Hejsanhoppsan! Har en superbusy period skolmässigt nu, men väljer att ignorera det en stund för att kunna uppdatera här. Bästa nyårsfesten med bästisarna, 4 dar skola i Helsingfors, förlängt veckoslut i Vasa med dansmarathon och nu en vecka mer studier har 2017 innehållit för min del hittills.

Vi har inrett kämppän med Julia (nytt soffbord, matta och gardiner) och det blev såå mycket mysigare redan med små ändringar. Jag har åkt pulkka, frysit, druckit te med goda vänner, varit på catch-up träffis med tjejerna på café, haft spontan ost och vinkväll (där jag bidrog mer till umgänget än själva ätandet), druckit rekordmycket kaffe på två dagar (=3 koppar!), lärt känna nya studiekompisar, yay! 
 
Måste ännu kommentera min galna danshelg. 10 h fullt ös på två dagar. Hiphop och discodance. Jag hade träningsvärk x34 i fem dagar. Nu är jag återhämtad och har firat det med att i helgen ha dansat lyrical jazz på stepup och tränat ben och mage på gymmet, samt stretchat ordentligt, skönt.
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - frippe

när jag såg snabbt på den första bilden trodde jag bordet var en tallrik med minivinflaska och glas haha

Svar: lol va kokkot de sku va
pieceofdreams.blogg.se