Musikvideo 2.0
Jag har haft en lite annorlunda påsk i form av filminspelningar till en musikvideo. Det här var andra musikvideoinspelningen jag var med i som dansare och det var lika roligt, men som tur inte lika tungt som på den första (då jag tänkte svimma och spy på samma gång, men var tvungen att fortsätta dansa).
 
Vi var 5 stycken dansare och denhär gången hade vi en show koreografi som jag älskade att dansa. Vi dansade i två olika scener. I den första var allting vitt, också våra kläder, och en projektor projicerade en video på oss. Det såg jättecoolt ut när jag fick se det på skärmen efteråt.
I andra scenen fick vi dansa inuti och ovanpå boxar vilket var sååå roligt! Vi spelade in mååånga tagningar med kameror ur olika vinklar och ibland med artisten Anja och ibland med bara oss dansare. Är jätteglad över denhär upplevelsen och ser fram emot att få se slutresultatet. 
Annars var kamerateamet, artistens och producentens team himla mysiga människor. Det togs jättebra hand om oss, vi blev duktigt sminkade av en proffssminkös, och blev bjudna på catering mat i flera omgångar. Det var inte bara vi som var nöjda över vår prestation, utan hela teamet uppskattade oss väldigt mycket. Tänk att dansandet gick så bra fastän vi träffades för första gången allihopa backstage för att öva i en halvtimme, haha! Dessutom hade vi i förväg bara övat in en refräng och en vers, men vi fick reda på att vi skulle dansa hela låten igenom! Småpanik att öva in det till en helhet, men vi fixade det nog. Åh är så nöjd och glad!