Njuter
Ute är det solklar sommar och jag spenderar dagarna inomhus läsande på studenten. Nå, tar nog pauser ibland för solande, så det går helt bra ändå! Dessutom balanserar jag ut det med att träffa mina underbara, härliga, och mysiga vänner var och varannan kväll, så livet är nog ändå ganska prima nu :) I förrgår var jag till faros med Nelly och Frida på en utsökt brownie-dejt. Kvällen avrundades med bryggmys och stadsstämning in the one and only mäkken. Igår kunde en större andel av gänget träffas och vi parkerade oss på Sandö för att joina resten av Vasas hippfolk för en hippiknick. Kvällen bestod igen av mat och skratt, och vad är nu bättre än det? :) Satt på Sandö ända tills det blivit mörkt och vi var ett av de få gängen kvar. Så härligt att kuna glömma bort tiden och vara ute så länge som man vill! Resten av tjejerna fortsatte med att utforska Vasas nattliv men jag föredrog min varma säng den gången. Nu känner jag att inlägget blir alltför långt, så kommer bjuda på bilder tagna med bland annat Fridas telefon.

Brownie kalas!

Mys-sällskapet

Och picknick kvällen








Hoppla, där fick ni också en bild från kvällen innan kvällen med Frida och Nelly, nämligen från Felicias villa då vi njöt för fullt av sommaren!