Dansrikt
Har haft en härlig långhelg i Vasa och har både hunnit ta det lugnt, men också tokmycketdansat och träffat vänner. Både lördag och söndag bestod av 6-7h danser och nu är jag (vare sig jag vill eller inte) redo inför disco SM om två helger. På lördag kväll fick jag också fira Michan med världens godaste chokokaka i najsnajs sällskap, perfekt som recovery efter träningarna. Imorse fixade vi även duon klart med Elin och är verkligen såå nöjd över hur den blev. Nu är jag snart framme i Hfors och på kvällsschemat står dodgeball spel med Aaltovänner. Så mycket på gång nu.
 
 
Resten av veckans planer är att fixa en home made spaghetticostume, vara programledare i storätartävlingen (haha lol), nattligt yöjäynä-äventyr, sportstuga med idrottskomittén och Ylonz orientering&barrunda. Busybusybusy. Får se om jag hinner med någon skola alls :D