Week
Denna vecka har varit relativt lugn, beror kanske på att jag inte kunde delta i laskiaisriehan + efterfesten. Istället har jag satsat på skoluppgifter och träning, bakat fastlagsbullar och träffat Emma och Ville över en lunch i stan (dom hade just landat i Finland efter en vecka i Dubai!) Nu har jag lördagens valentinsitz att se framemot och jag kommer dessutom få sitza med Palexx igen, så det kan inte bli annat än bra!
 
 
 
Idag var ändå en ovanligare fredag, för jag samlade in servipoäng genom att stå och dela ut valentinplättar med File och Cosmo, till alla som kom på lunch till TF. Det var superroligt att se hur glada folk blev när de fick gratis plättar och vändagsönskningar. Ikväll ska jag och Inkku ännu på danstimme och efteråt gör vi kanske middag.
Ha en fin fredag alla vänner <3
 
 
Köpte förresten en ny väska i veckan också, blev lite trött på att gå omkring med ryggsäck allstans.
 
#1 - Anonym

MIHII ser framemot lördag <3 Kommer du på föris ti Axel&co.? Plz :) Ps. Snygg väska (ja e också på jakt)