Passligt mycket
 
Den här veckan har igen varit "jag-hinner-sova-i-graven-händelserik" med många evenemang inklämda mellan allt svårt skolarbete. Jag som idrottschef höll dodgeball åt 16 teknologkillar och på onsdag var jag med och hostade en företagsmiddag där jag förutom matlagning skulle ta hand om företagsgästerna. Sen hann vi vara på laskiaisrieha och åka miniskidor på 15 kreativa sätt och jaga halarmärken och fastlagsbullar. Vi har ätit tortillas och druckit vin hos Emil och idag hade jag en perus 10h skoldag. Nu är jag påväg med nattåg till Vasa för att gå på min första arbetsintervju inom den tekniska branschen. Sen ska det såklart maratontränas dans inför tävlingarna (första är om 2 veckor!!) Där kom det mycke på en gång.
 
 
 
Så roligt att få ha halaren igen! Blir så glad av vår fina röda färg. Nu måste jag bara sy mer halarmärken så att man är representabel inför Pampas Nationaldag (hajp!).