Wappen 2018
Gammalt inlägg som jag glömt att publicera, enjoy :D
Jag hade många bra wappenfirande dagar som bestod till största delen av vänner, myycket god mat, fest och dansande, YAY! Det roliga började med att Feffe kom till Hfors och jag tog fredagsledigt vid lunchtid för att luncha på Bar 9 med dessa sötisar. Fick äntligen min wok som jag hade drömt om natten innan, och lika god som jag hade tänkt mig var den. Alltför länge sen jag sett Feffe så var riiiktigt behövligt att catcha upp. 
På kvällen sydde vi halarmärken hos mig med Becca, Frida och Jami och File som sällskap. Vi bakade två stora supergoda pizzor och åt upp nästan allt på en sittning. Njöt till fullt.
Nästa dag var vi på fine dining med idrottskommittén och lyxade till det med våra stipendiepengar. Menyn bestod av 4 utsökta tapasrätter, en varmrätt och efterrätt med vin till. Smakade på massor med rätter och kombinationer jag aldrig normalt skulle ha ätit, tillexempel skummad ost som till min lättnad smakade memma och inte ost! Kul med en ordentligt lyxig kväll som omväxling.
Sen kom wappen och dagen var all about sommar och sol. Tog skumppabåten från Otnäs till Sveaborg var vi spenderade dagen med att picknicka, spela spel och umgås. Jättekul dag som slutade på mellanfest hos Jami och File och sitz på TF.