2013
Tänkte sammanfatta 2013 med denna lista på "Årets..."


"Bästa"
Årets bästa skulle nog bli London resan. Mysigaste staden jag varit till och hann se och uppleva massor (allt från Platform 9 & 3/4 till One direction hihi)




"Hetaste"
När vi nu är inne på resetemat skulle jag kunna nämna Alicante som årets hetaste, hjälp vad man svettades!




"Godaste"
Svårt... Men den knallrosa smoothien i Barcelona tar kanske priset. Högt på listan är även Oreo-glassbollen jag åt på samma ställe.




"New friend"
Kanske ingen heelt ny kompis förutom dansvänner, men är vääldigt glad att jag lärt känna Frida, Becca, Amanda och Nadja bättre! :)




"Saknad"
Skulle gärna ha varit oftare med Feffe, det blev lite föör långa pauser ibland :/ men nu blire ändring! Sen skulle jag gärna ha sett Emma och Iida lite mer också.




"Awkward moment"
Tror faktiskt inte det hänt någåt nämnvärt iår (tack och lov) men påminn mig om jag glömt någåt! ;)



"Spontana"
Definitivt Londonresan, tänkte ju åka till Tammerfors med mamma men inom några minuter ändrades planen och vi stod med flygbiljetter till London i händerna, woop!




"Surprise"
Nellys 18-års surpriseparty var väldigt lyckad, något jag kommer att komma ihåg länge!




"Fight for it"
Har nog jobbat hårt för att få mina spagater, stretchning 5-6/7 kvällar under veckan... Men det har ju definitivt lönat sig!!




"Mest nöjd över"
Är väldigt glad över hur mycket jag utvecklats i dansen. (Kanske inte så konstigt då jag tränat så mycket...) Men fick ju också äntligen gjort mitt dansslutarbete, så skönt :)




"Måste göras om"
Plättkalaserna med feffe, nammmm! Och grillningen på stranden en kväll i juli, perfekt!




"Never again"
Dansa i hängselbyxor... eh no comments.




"Angst"
Studenten, framtiden, vart jag ska ta vägen sen...




"Konstigaste"
Lätt konstigaste i år var bussresan hem från FM tävlingarna i Lahtis. Jag och Amanda satt och gapskrattade 5h i sträck medan alla andra försökte sova. Det var såå konstigt för man kunde aldrig sluta :)




"Förundran"
Är väldigt överraskad över alla erbjudanden jag fått från dansen och olika jobbmöjligheter, i början av året skulle jag aldrig ha trott att jag skulle få vara med om allt detta!




"Never forget"
Åh så mycket! Alla resor, 18-års fester, dans FM tävlingarna, dansuppträdanden...




Tackar alla som bidragit till att jag fått så många fina minnen från år 2013 och hoppas att detta nya år kommer bli minst lika bra!



#1 - Beccaaah

Åååh!! Så härligt att titta tillbaka och minnas alla härliga minnen från året! ^^

Svar: Javeet :D
pieceofdreams.blogg.se