Otippat hej
Ja. Jag är lika förvånad som ni över detta inlägg. Borde påbörja kandiskrivandet och ansöka om huvudämne till magisterstudier (ingen aning vad jag ska ta! hjälp), men tänkte det skulle vara kul att skjuta upp på det. Har en rolig söndagskväll framför mig, ska träffa Matti (som är här från Stockholm) på kaffe och sen ska vi på min favoritdanstimme (commercial) och shejka loss! Har haft en lugn (men inte tråkig!) helg, innehållande matlagning och mys på Busholmen och bra träningspass, bland annat med Frida på nya Unisport i stan. Annars är jag taggad på våren med massor av dansprojekt på kommande, förhoppningsvis besöka Alex i Budapest och annars också ljusare och varmare kvällar med personer jag tycker om, jihuuu!
 
 
 
 
 
#1 - irrebirre

VILKEN ROLIG ÖVERRASKNING!!! hoppas detta inte var en engångsgrej ;)))

Svar: Hihiii ska försöka skriva liiiiite oftare om de uppskattas :D :*
pieceofdreams.blogg.se