Gasen i botten och växel 5
Hejsan! Jag har hurja fart på under veckorna med timlärarjobb på skolan, danslärarvikarieringar, kandin och två fysikkurser med mardrömslånga och svåra uppgifter. Inkommande vecka väntar också extra program så som musikvideoinspelningar vol 2 och inspelning till en reklamfilm om Aalto (jag ska bli intervjuad och filmad om mina studier!) Har minst sagt gasen i botten och var därför tvungen att skippa pampas nationaldag iår...
Veckosluten har också spenderats i bibban, men på kvällarna har jag ändå tagit paus och varit med om kuligheter. Förra helgen började med att vi hade HP myskväll hos Jami och File och nu har vi tittat igenom alla 8 tillsammans. På lördag kväll var jag på bio med Frida, Becca och Vicke, vartefter vi åkte till Busholmen, lagade nachoplate och spelade Bohnanza. Hade såååååå roligt och det var verkligen en goals kväll med några av favoritmänniskorna på jorden, jeee!<3 Igår kväll efter heldag i bibban åkte jag med Vicke och spelade biljard mot Jami och Pinkku. Superroligt det med fastän jag knappt fick i några bollar då jag skrattade för mycket för att kunna sikta rakt, hehhe. Denna morgon började med bananplättar, resten av dagen kandiskrivning och en danslektion. Gissar att jag kommer räkna fysikuppgifter ännu under natten, perus-settii... Som tur ger dansen så mycket extra energi!