Plätt och skratt
Hejhopp allt är tipptopp! Har varit hemma två helger i rad, njutit av att bli uppassad, träffa vänner och träna med danskompisarna man nuförtiden ser så sällan. Första tågresan var jättefestlig med vagnen full av kompisar, andra gången var mindre bra när jag åkte ensam och resan tog 7h istället för 3,5h :( Dessutom fick jag vänta i 40 min på buss, så var hemma långt efter midnatt.
 
 
 
 
En kort nattsömn resulterade i en minst sagt spårad dag idag, har nämligen gapskrattat heela dagen (känns det såhär att vara hög?) Hemma från skolan var jag först halv nio på kvällen men som tur blev jag bjuden på kvällsplättar, deep samtal och kvällsfnatt i huset mittemot. Victor stekte sina specialäppelplättar åt mig, Julia och Sandra medan vi dansade i Sandras rum. Nu ska jag äntligen gå och sova innan 00.