Spexigt (eller vad läste du?)
Tjo! Mycket har hänt sen senast. Jag har slitit med skolarbeten som vanligt, men fått belöning i form av att träffa fina vänner. Var t.ex på Hungergames bio med Rebalex vartefter jag fick övernatta i skönaste sängen i Tölö, myzpyz.
I helgen var jag på mitt första spex med Cessi och på natten blev det sitz med göteborgarna från spexturnén. Varmrätten serverades 2:05, jag fick snapsar från alla håll och det gycklades på scenen stup i kvarten, bra så! 
 
 
Det är dock inte bara roligheter på gång, största delen av tiden har jag läst på tent och räknat matte/fysik. Idag peppar jag inför programmeringstent, när den är över får jag mitt liv tillbaka, hurraa! :D (Fick förresten otroligt bra poäng i förra mattetenten, trots att jag blev vettskrämd över hur svår den var och trodde jag skulle ligga på 5 poäng, men nee MYCKET bättre än så gick det :D)
 
 
Så fina juldekorationer i Forum förresten. Hann inte köpa skor när jag bara beundrade dessa.