Inte är det lätt...
Nu hörni, nu är jag en i gänget, när min ficka fått fyllning i form av Helsingforsregionens busskort. Efter en föreläsning cyklade jag med Victor, Hemppa och Maco (eller jag fick skjuts på pakkaren) till Hagalund för att införskaffa det gyllene kortet. Mer spårad resa har jag inte varit med om, har skrattkramp i magen fortfarande. Efter att vi pjasade runt oss i Tiger och cyklade hem efter flera "omvägar", fick vi äntligen testa korten, då det var dags för stadsorienteringen samma kväll. Hade så roligt med mitt lag att vi aldrig hann till efterfesten, var själva prisutdelningen ägde rum. Lika bra det, så hade de andra lagen för en gångs skull chans att vinna. 
 
 
Men, tillbaka till bussarna. Hittills har jag åkt med rätt buss 1 gång av 5, vilket har resulterat i att jag fått åka runt lite mer än tänkt. Visst går det bra att sitta och beundra de nya hoodsen, men imorse var det helt fel tidpunkt för sådant, när jag nästan missade tåget hem. Men nu är jag (på rätt tåg) påväg hem för att tillbringa helgen i Vasa, så call me, Vasa-antiloper!
#1 - Nelly

Nannaliten <3 Välkommen sötboll:*

#2 - Nelly

Nannaliten <3 Välkommen sötboll:*