Stadisisters
Moii vänner! Det är nästan en helt annan Anna som skriver nu, jämfört med det förra inlägget, för såå mycket har hänt! Det viktigaste, för er som inte hunnit med, är ju såklart att jag har blivit Esbobo och universitetsstuderande.
Förra veckan hade vi introduktionsvecka (även kallad galen festarvecka). Var med på min första universitetssitz, wow:ade på Aalto Party och afterparty (allt var så satsat, och gratis mat överallt!), övat på olika versioner av beerpong, samlat halarmärken, sjungit karaoke, nolat ut mig, men framförallt haft superroligt. Har dessutom sprungit hål på mina skor när jag orienterat fram och tillbaka på Campuset. Bästa på hela veckan var ju när två av bästisarna kom med och sitzade på TF:s inledande sitz. Dagen efter darrade och mös vi tillsammans i stans charmigaste tvåa. Hemvägen blev ett långt äventyr med alltför många olika bussar alltför sent på kvällen.
 
Idag började första ordentliga kursen, och mera föreläsningar blir det imorgon. Har mycket möjligt gått och dragit på mej phuxflunssan, men försöker överleva ändå genom att komma hem och sova genast det finns överlopps tid.
 
 
 
#1 - Nelly

Oändligt med kärlek åt er mina kära små vänner<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Svar: till dej med vännen:**
pieceofdreams.blogg.se