Jullovet började!

Huh och pust! Nu är min tentvecka över med två fysiktenter och två finskaprov. Bland allt tentpreppande har jag träffat Iida som var på besök i Hfors. Strosade runt på senatstorgets julmarknad, åkte karusell, köpte julklappar och kollade på Stockmans julfönster, supermysigt.

Igår efter min tent kom jag hem till en överraskning, när Jami och Emil hade ställt i ordning hamburgarmiddag åt oss, vilken lyx! Kollade dessutom på gamla disneyfilmer och spelade kort, så det var bra avkoppling från tenternas värld.

Idag efter min muntliga finskatent (lol skrattretande att jag måste göra ett sånt) kom jag hem till en till överraskning. Inkku var här och jag fick krama om henne innan hon beger sig iväg på volontärarbets-äventyr i Italien och Tyskland. Tuff brud dedär! Sandra joinade oss och vi hade det jättemysigt med te, visdomar och annat snack, bra start på jullovet!!

Imorgon ska jag till Tallinn med stadisisters och Frida och Nadja som råkar vara i Helsingfors. SÅ KUL!