Christmas holiday
Det var ett tag sen jag skrev, men kan faktsikt skylla på att jag har haft fullt upp under jullovet, då jag tillbringat all min tid med nära och kära. Jag hade ett fantastiskt jullov och har hunnit ha kramkalas med alla saknade kompisar, fått dansträna tävlingskoreografier samt fått vila ut ordentligt. Det bästa var nog nyåret som återigen firades in hos Nelly med bästa sällskapet, matkoma, bål, antilopquiz, midnattskaraoke och sprakastickor. Riktig vinter blev det också med -25 grader, men nån gång då flydde jag ner till "södern" för att börja skolan igen. Här kommer de flesta av jullovets händelser:
 
 
Lilla Vili var ivrigast att öppna sina julklappar på julafton, han orkade knappt vänta tills vi hade ätit julmiddag med släkten.
 
 
Nyårsdinner med dessa fabbisar/favvisar.
 
 
Årets godaste och snyggaste kakor!
 
 
 
Nyårsglittriga och nyårsfnissiga
 
 
Tolvslaget som inleddes med eld i håret (kommer aldrig att glömma det!)
 
 
Spel och matkväll hemma hos mig.
 
 
Caféreunion med antiloperna såklart
 
 
Julreashopping i kylan
 
 
Lunchreunion med Julia
 
 
Vi idrottade faktiskt också under lovet, men kunde bara skrinna i någon halvtimma innan vi förfrös oss.
 
 
 
Träffade saknade Siri!!!
 
 
Morgonträningar med Crew
 
 
Spelkväll hos Feffe
 
 
Mera caféreunions!!
 
 
Matmys och reseplanering hos Michan
 
 
Sen tog det goda slut och det var dags att säga hejdå till älsklingsvännerna för ett tag <3
 
#1 - Juuli

här fanns ju en massa mysiga bilder på lopos <3 ååh de va no ett härligt jullov!