En såndär finare vecka
Min helg var snäppet finare med systers förlovningsfest och fyra rätters matbuffé. Fick också se saknade Feffe samt dansa 7h på söndag, gissa om jag var trött!
Hela denna vecka kommer vara fancyig med en massa roligt program ordnat eftersom det är årsfestvecka på TF. (Såg tillochmed folk med frack och cylinderhatt i skolan!) Igår hade jag t.ex. sångprov och på dagens program står det paintball. På fredag får vi äntligen TF:s halare och det kommer firas helt huisigt med halarjakt. På helgen får jag också uppleva min första årsfestservikeikka och silliz, kommer bli superroligt!
 
 
 
 
 
Idag tog Leif (Sandras blåa bil) oss på spontanbesök till IKEA och jag köpte en spegel och krukväxt (och frozen yoghurt).
 
Känner att detta inlägg blev jätte osammanhängande, så kan lika bra fortsätta berätta om en grej som inte har med något av de ovannämnda att göra: Till min förvåning fick jag min första 5a i svåraste fysikkursen (elektromagnetism) och är såå nöjd att jag inte vet vart jag ska ta vägen! 
#1 - Juuli

ujuj grattis till 5:an, så dukti nanna!! <3