Xtreme

Förra året ångrade jag att jag inte deltog i TF xtreme challenge, så har väntat på att få delta i ett år. Iår var det Julia och Sandra som ordnade tävlingen (wow så duktigt) och det fanns en chill och en hardcore kategori. Tuff som jag är gick jag med i hardcore och fick Jaakko och Kasper med mig som lag.

Vi cyklade sammanlagt 67 km runt hela Helsingfors och Esbo området och det har nog aldrig bränt sådär mycket i mina lår. Är såå stolt att jag klarade det, för vi orkade trampa hårt hela vägen också. Vi navigerade oss till 15 olika punkter, där vi fick extrema utmaningar. Alla behövde inte plåga mig igenom alla (som tur). Jag testade bland annat på SUP-boarding, crossbiking på en guppig bana, klättring, badade i en isfylld bassäng och sprang på vatten inuti en stor plastboll. Jaakko fick göra dom galnaste utmaningarna, så som abseiling och sky rocket (en reversed bungy jump!). Det var sjukt coolt att uppleva denna tävling!

File, Jami och Emil var snäppet coolare.

#1 - Iréneeee

wooow! Låter helt sjukt kul!!