Monday naynay
Min måndag gjorde mej sönderstressad och alla skoluppgifter bara takkuili. Satt sammanlagt fast i 6h på en GIS-datauppgift utan att komma nånvart, varefter jag märkte att jag inte alls satt fast utan hade gjort helt rätt från början hehhe. Lite damp att märka det efter 6h av kunskapskris, men ändå lite jee att jag var duktigare än jag trodde. Efter lite mera uppgifter och stress var det ett bra beslut att ta paus och gymma (med Julia<3). Vi for på core timme och "happy dance", vilket visade sig vara en flopp salsa timme disguised as high expectations good feeling training. Var lite mjahh känsla, MEN när vi kom hem kickade happydance effekten in med en fördröjning. Vi låg på soffan och gråtgapskrattade heela kvällen och var alldeles för skrattig för att märka av trötthet och skolstress. Så skönt!! Perfekt cure för en trög skoldag. 
 
Vårt science project (byggande av spektrometer) gick inte heller som planerat i måndags...
 
Idag har jag varit 8h i skolan, men hade iallafall en intressant astronomiföreläsning och ett lärorikt möte. Lite ledsen att jag inte hinner träna idag och bli av med överloppsenergi, men får vänta med det tills imorgon istället. 
 
 
#1 - Beccaaa

Känner mig hedrad att ja får vara med på en av omslagsbilderna! BD
Men va ni på happy dance i tölö?! Va den dålig? Brukar vara bra då när ja ha vari på den.. :D

Svar: Jee tack för att du pryder min blogg så fint :* De ha börja happy dance i otnäs, men de e egentligen en vanlig salsa alkeet timme som dom har ändra namn på för att locka fler deltagare, märkte vi!
pieceofdreams.blogg.se