Dansglädje
Alltså jaaaiks, en stor dröm har gått i uppfyllelse den här veckan när jag har fått börja hålla danslektioner på StepUp!!!
I måndags agerade jag vikarie till en superduktig junior street grupp och vi hade alla såå kul! Dom var inte blyga alls utan vågade ställa frågor och säga till om vi gick för snabbt framåt. Hade alltså i 4-5h innan lektionen planerat en rolig koreografi till en bombnajs låt och det var så belönande att se hur mycket alla gillade den! Kanske hälften av gruppen kom efter timmen och frågade vilken låt vi hade dansat till, för det hade varit så kiva! En elev sa också att det var perfekt svårighetsgrad, helt annorlunda än den riktiga lärarens lektioner, men superkul! Weiii vad jag blev lycklig av sån feedback.
Svävade på lyckomoln ännu dagen efter, så detta var verkligen perfekta botemedlet till en tung vecka med kandiskrivning. Idag får jag hålla 2 lektioner till och jag är jättetaggad. Klarar inte av att koncentrera mig på skolarbete när jag ser fram emot kvällen så mycket, hups hups... :) 
#1 - irtsu

ÅH vad roligt!